מלא את לבי

ברוכים הבאים לבלוג שלי זה נורמלי. אני יודע, אני בחור צעיר פשוטים אשר גם זקוק לאהבה. אבל כשאני מסתכל סביבי, אני שמה לב נורא מאוד בכלל כשהאהבה הגיע. רבים מן החברים שלי, מי יודע מה אחרי זה נקרא אהבה, רק כדי להיות שונה מכל מה שהכרתי בעבר. אני יודע שאסור לי לחשוב ככה. ואכן, אם השינויים הם טובים, זה בסדר. אבל השינוי הוא בדיוק מה שאני מתכוון לומר הוא שינוי כי היא לא טובה אם כי לא שינוי קיצוני. יש חבר שלי, כאשר לפני שידעו אהבה, היא עליזה מאוד, עליז, אוהב לבלות עם חברים. אבל פעם אחת הוא ידע לאהוב, הוא התחיל להשתנות. חבר שלי הפך יוקרתי מאוד, הוא מעדיף לבלות עם החבר שלה מאשר עם חברותיה. דוגמה זו אינה מספיקה. גם חברים שלי שהחלו להיות נגוע בווירוס, כי הוא אמר שזה יפה אבל נורא להתחיל לחשוב דברים מוזרים זה גרם לי להרגיש גועל, עד כדי כך ויש אומרים שהוא המחפש יציבות, הילד הוא ... אהבה היא ... להיות מאוהב .... היה עצוב מאוד. הם נראים מוזר מאוד עם הפנטזיות שלהם, כי לא הגיוני. גם אני חשבתי שאני רוצה להיות בודד כל החיים שלי, אבל כמובן זה לא צריך להיות. אני יודע כי יש לי גם התחיל לחוות דבר כזה. לפעמים, אני גם לעתים קרובות חושב ככה כי מישהו תמיד מפריע לי, אבל עכשיו אני מתחיל לחשוב נורמלי.
האם זה מה עשיתי לא בסדר? אני לא מותר להתלונן אוהבים את זה? אני יודע מן הסתם רוב האנשים ישקלו התלונה שלי היא מוזר, טיפש, נורא, וכו '. אבל אני בטוח שיש כמה אנשים מסכימים איתי!
תודה לך. אלוהים יברך.

Comments